10 marca

"Bex Factor" Simon Packham - recenzja

Tytuł: "Bex Factor"
Autor: Simon Packham
Liczba stron: 192
Wydawnictwo: Akapit Press


Sięgnęłam po tę książkę, ponieważ zaciekawił mnie opis z tyłu okładki oraz to, że mogę znaleźć odpowiedzi na pytania, jak wyglądałoby moje życie, jeśli jedyne czego chcę, to śpiewać. Osobiście nie znalazłam tu tych odpowiedzi, jednak może ktoś inny je wyczyta.  
Bohaterami powieści są Bex i Matt, a główny wątek kręci się wokół programu "Talent Factor". Bex marzy o karierze piosenkarki, więc chce się tam dostać za wszelką cenę. Matta zaś, spokojnego i nieśmiałego wręcz gitarzystę, zupełnie to nie interesuje. Zna ten program, ponieważ oglądał go z siostrą, ale nigdy nie chciał się w nim znaleźć. Chłopak pisze własne piosenki i uważa, że Bex ma całkiem niezły głos. Problem w tym, że mimo chodzenia do tej samej szkoły, Matt nie zna Bex i vice versa. Jak to jednak w książkach bywa, wkrótce nadarza się okazja, by temu zaradzić. Bex ma zamiar poprosić Matta, aby wziął z nią udział w "Talent Factor" i w tym celu przyprowadza go do domu. Jednak nie wszystko idzie po jej myśli, można by wręcz rzec, że wszystko sprzysięga się przeciwko niej... Więcej nie zdradzę, jednak powiem Wam - spokojnie, to dopiero początek naszej historii. Nie zdradziłam Wam nawet 1/8 fabuły. To, co napisałam, to dopiero dwa lub trzy rozdziały.
Książka nie jest romansidłem, jeśli komuś to przyszło do głowy. Opowiada ona o problemach życia codziennego nastolatków i show-biznesie. Jest też trochę psychologiczna. Polecam tę książkę młodzieży.
Nicola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger