30 września

"Operacja. Ostatni dinozaur" Jørn Lier Horst - recenzja

Książkę "Operacja. Ostatni dinozaur" poleciła mi pani z biblioteki, a że bardzo lubię tę serię, to zdecydowałam się ją przeczytać. 

Książka opowiada o dwójce detektywów, a właściwie tym razem o trójce, bo do Tiril i Olivera dołączył dziadek Franz. Razem próbują odnaleźć szóstego dinozaura. W tym celu rozwiązują różne zagadki, które zostawił twórca figurek dinozaurów. Przeszkadza im w tym jednak Madam Ugel, która też chce odnaleźć drogocenne dinozaury. 

Historia poszukiwań bardzo mi się podobała, ale niektórych zagadek nie udało mi się rozwiązać. Inne były proste, więc poradziłam sobie z nimi bez problemu. 

Polecam "Operację. Ostatni dinozaur" osobom, które lubią różne zagadki i dinozaury, ponieważ w tej książce znajdą jedno i drugie. 

Natalka Miklas, klasa IIIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger