12 grudnia

"Kajtek i Koko. Przyjaciel Jol" J. Christa - recenzja

Tytuł: "Kajtek i Koko w kosmosie. Przyjaciel Jol" 
Autor: J. Christa 
Gatunek: komiks
Liczba stron: 96
Wydawnictwo: EGMONT
Seria: Kajtek i Koko w kosmosie, tom 3


Pierwsze wydanie recenzowanego przeze mnie komiksu pojawiało się, kiedy mnie nie było jeszcze na świecie, w latach 1968 - 1972. Tym bardziej byłem ciekawy, co to za opowieść i kim są tytułowi bohaterowie. 

Komiks opowiada historię dwóch przyjaciół, którzy z odległego kosmosu usiłują wrócić na Ziemię. Na początku Koko powraca do Kajtka i ich nowego przyjaciela Jola i zaraz potem zostaje zaatakowany przez ptakojada. W czasie podniebnej ucieczki spotyka tajemniczą rasę kosmitów... 
Akcja komiksu jest wartka, a bohaterowie wciąż wpadają w różne tarapaty i przeżywają zabawne przygody. Nie sposób się nudzić podczas lektury.

Dialogi w komiksie nie są zbyt skomplikowane, powiedziałbym nawet, że są do bólu proste (ale co ja tam wiem). Wnioskuję z tego, że komiks jest adresowany do młodszych czytelników, ale sięgają po niego również czwartoklasiści. Autor jak zawsze stanął na wysokości zadania przy ilustrowaniu komiksu. Mnie rysunki J. Christy zawsze bardzo się podobają. Polecam miłośnikom komiksów Asteriksa i Kajka i Kokosza.

S.L. "Luger"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger