14 października

"Ala Makota" Małgorzata Budzyńska


O książkach z serii „Ala Makota” słyszałam już niejednokrotnie, ale nie wpadłam na pomysł, aby je przeczytać. Pomogła mi  w tym moja mama i pierwsze dwie części podarowała w prezencie pod choinkę. Początkowo nie byłam do nich przekonana, ale po przeczytaniu pierwszych stron zmieniłam zdanie.  Pomyślałam, że Ala to tak naprawdę odzwierciedlenie każdej przeciętnej nastolatki z milionami problemów na głowie, czyli nas samych. 
Pamiętnik Ali jest opatrzony w dokładne daty oraz fragmenty napisane ręcznie, co dodaje wiarygodności, i dzięki temu możemy przez chwilę poczuć, że Ala jest postacią realistyczną. Wszystkim osobom, które szukają odskoczni od rzeczywistości umieszczonej w książce, polecam „Alę Makotę”. Jest to książka warta poświęcenia choć odrobiny uwagi, nie tylko od nastolatek, ale także trochę starszych czytelniczek, które w Ali mogą odnaleźć część samej siebie sprzed –nastu lat.

Julia,13 lat

Książki z tej serii pochodzą

z



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger