23 czerwca

"Co się stało z moją siostrą?" Elizabeth Flock - recenzja

Tytuł: "Co się stało z moją siostrą?" 
Autor: Elizabeth Flock 
Liczba stron: 352 
Wydawnictwo: Świat książki 


Gdy przeczytałam opis tej książki wiedziałam, że muszę ją przeczytać, chociaż okazało się, że jest to kontynuacja. Postanowiłam jednak zaryzykować i nie czytając poprzedniej części zabrałam się za lekturę "Co się stało z moją siostrą?". Na początku książka nie wciągnęła mnie bardzo, jak się spodziewałam, ale wraz z czytaniem kolejnych kartek fabuła zaczęła się robić coraz bardziej interesująca. Pomijając fakt, że nie czytałam pierwszej części, muszę przyznać, że i tak wszystko wyjaśniło się w trakcie lektury. Główna bohaterka to dziewięcioletnia Carrie, która wraz ze swoją matką wyjeżdża do nowego miasta. Gotowe są zostawić przeszłość za sobą i zacząć wszystko od nowa. Niestety, życie Carrie jest pełne problemów, niewyjaśnionych zagadek i... przemocy. Lecz poznaje ona rodzinę Chaplin'ów, czyli osoby, które są gotowe jej pomóc i zaopiekować się nią. 
Historia niesamowicie wciąga. Gdy czytałam o losach głównej bohaterki, coraz bardziej chciałam, żeby wszystko się ułożyło, mimo że wiele rzeczy na to nie wskazywało. 
Cała książka trzyma w napięciu niesamowicie i jest w niej bardzo dużo momentów, w których aż ma się ochotę pomóc małej Carrie. Ogólnie książkę bardzo fajnie się czyta i jest bardzo ciekawa. 

Wiktoria


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger