09 stycznia

"Messi. Uwierz w siebie" Leo Messi, Martin Casullo - recenzja

Tytuł: Messi. Uwierz w siebie
Autor: Leo Messi, Martin Casullo

Liczba stron: 336
Wydawnictwo: Sine Qua Non


"Messi. Uwierz w siebie" to jedyna oficjalna książka, opisująca cały życiorys chyba najpopularniejszego piłkarza świata. Mimo że znacie go zapewne lepiej niż on sam, to ta książka jest naprawdę warta uwagi. Wspaniały tekst zwieńczają zdjęcia, które są świetnym tłem tej niezwykłej opowieści. Według mnie ta książka aż PACHNIE sukcesem. Sukcesem wyjątkowym, bo związanym z wiarą we własne siły jej bohatera. To super, że zdecydował się podzielić swoją siłą z innymi ludźmi i przekazuje nam, czytelnikom, swoje przesłanie, zawarte w tytule biografii.

!SPOILER ALERT!

,,Messi. Uwierz w siebie” to książka, która niewątpliwie powinna się znaleźć w biblioteczce każdego fana FC Barcelony oraz tzw. ,,zbieracza biografii sportowych”.
Mimo że książka ma tylko 336 stron, jest świetnie napisana.
Wrażenia, których dostarcza biografia tzw. Atomowej Pchły, są niesamowite. To na pewno jedna z nielicznych biografii piłkarzy, która naprawdę mnie zaciekawiła. Czy wiecie, na przykład, ile nagród dla Najlepszego Strzelca zdobył Leo Messi? HA! A ja już wiem!
Treść zawarta w tej historii na pewno niejednego czytelnika pobudzi do refleksji nad sobą i swoim życiem, aby się nie poddawać i bardziej wierzyć w siebie. Do tego jeszcze te emocje z piłkarskiego boiska można znaleźć między wierszami! Najbardziej spodobała mi się część zatytułowana "Historia w obrazach". Nie na darmo mówi się, że jesteśmy pokoleniem wychowanym na grafice. Świetnie mi się oglądało te wszystkie opisane dokładnie zdjęcia. 

!KONIEC SPOILERU!

Chciałbym jeszcze zwrócić uwagę na bardzo istotną według mnie sprawę. Otóż, według informacji na okładce, dochód ze sprzedaży tej książki będzie przekazany Fundacji Leo Messiego, która wspiera ubogie dzieci na całym świecie. To dopiero gest! 
Polecam tę biografie przede wszystkim osobom, które, w przenośni lub dosłownie, kochają FCB, jak i Messiego. Ta książka dostaje ode mnie ocenę 8/10, a Wy, jak ją ocenicie?
Zachęcam również moich kolegów ze szkoły do wypożyczenia drugiej książki o FCB, która jest zatytułowana ,,Barça. Życie, pasja, ludzie”. Książkę tę wydaje również SQN, więc nic nie stoi na przeszkodzie, by rzucić okiem i na nią na stronie www wydawnictwa. 


Karol

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger