23 września

"Ender" Lissa Price - recenzja

Tytuł: "Ender" 
Autor: Lissa Price 
Gatunek: fantasy, science-fiction
Liczba stron: 400 
Wydawnictwo: Albatros
seria: Starter, tom 2


Sięgnęłam po tę książkę, ponieważ jest to drugi tom serii "Starter", a poprzednia powieść bardzo przypadła mi do gustu. Głównymi bohaterami są: Callie - kiedyś bezdomna Starterka, jej przyjaciel Michael i nowo poznany, tajemniczy chłopak Hyden. 
Po zburzeniu banku ciał dziewczyna jest pewna, że będzie mogła żyć na nowo. Czyżby? Ciągle w swojej głowie słyszy głosy. Nosiciele chipów są porywani masowo i w tajemniczych okolicznościach. Czy Callie zdoła obronić siebie i bliskich oraz zniszczyć zło? Powieść pełna jest frapujących zagadek i tajemnic. Wciąż coś się dzieje, więc bardzo trudno odłożyć ją na półkę nie poznawszy zakończenia.
W tej książce spodobała mi się postawa bohaterów, którzy pragną ochronić świat przed złem, oraz burzliwa, choć trochę wolniejsza niż w "Starterze", akcja. Mimo spowolnienia toku wydarzeń, autorka zaskoczyła mnie kilkoma rozwiązaniami. 
Powieść bardzo miło się czyta. Można doświadczyć uczucia łączenia się z postaciami i ich uczuciami. Rozdziały są średniej długości, czcionka wprost idealna do płynnego czytania.
"Endera" polecam każdemu, kto lubi zatopić się w fantastyce i w wątku miłości bohaterów. Seria ,,Starter” jest jedną z moich ulubionych.

Kaja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger