24 października

"Dziesięć tysięcy słońc nad tobą" Claudia Gray - recenzja

Tytuł: "Dziesięć tysięcy słońc nad tobą"
Autor: Claudia Gray
Gatunek: science fiction
Liczba stron: 430
Wydawnictwo: Jaguar
Seria: Trylogia Firebirda, tom 2


Nie sądziłam, że drugi tom trylogii będzie równie ciekawy, jak pierwszy. Ile można mieć pomysłów, aby zadowolić czytelników?? Główna bohaterka Marquerite postanawia podjąć niezwykle niebezpieczną podróż, w inny wymiar, inny czas za pomocą Firebirda - wynalazku jej rodziców - by odnaleźć swojego ukochanego. Paul Markow postanowił samotnie udać się do innego wymiaru, aby ratować przyjaciela Theo i znaleźć dla niego lekarstwo, bez którego umrze. 

Wyprawa Paula skończyła się dla niego źle, ponieważ Wyatt Conley, aby pozyskać naszą bohaterkę do współpracy, rozszczepia duszę Paula na cztery kawałki, a każdy z nich znajduje się w innym świecie, innym wymiarze. Czy uda jej się poskładać te kawałki w jedną całość? Tyle przed nią wyzwań. Czy dokona rzeczy prawie niemożliwej?? Przygody w różnych światach ma naprawdę niesamowite. Wojna, porachunki mafijne, walka o władzę, bezwzględność, morderstwa. No i miłość, ta powoduje, że nasza bohaterka pokonuje kolejne przeszkody. Czasem jest bardzo niebezpiecznie, jednak nie rezygnuje ze względu na ukochanego.

Tak całkiem nie oszalałam na punkcie tej książki, ale zdarzało mi się czytać do późnych godzin nocnych, bo byłam ciekawa, co w kolejnym rozdziale zafunduje nam nasza Marquerite? Kim tym razem się okaże, w jakim czasie się znajdzie?

Ostatnie strony nie dały ostatecznej odpowiedzi, lecz zapowiedź kolejnych, pewnie równie niesamowitych, przygód. 

"Milion światów z Tobą" to ostatni tom trylogii, a ja mam nadzieję na dalsze wędrówki dzięki Firebirdowi.

Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger