08 czerwca

"Ja, Suzy P." Karen Saunders - recenzja



Tytuł: Ja, Suzy P.
Autor: Karen Saunders
Liczba stron: 272
Wydawnictwo: Akapit Press


Ostatnio miałam okazję przeczytać świetną książkę Karen Saunders, „Ja, Suzy P.”. To lekka powieść dla młodzieży. Suzy lub – jak kto woli – Suza, to jej główna bohaterka, która niczym magnes przyciąga niesamowite wydarzenia. Dziewczynę już od pierwszych stron prześladuje pech… Suzie, jak każdej nastolatce nie są obce rozterki miłosne. Gdy w jej szkole pojawia się Zach – przystojniak, w którym prawie od razu się zakochuje - Suzy ma już chłopaka, ten jednak nie wie, jak okazywać jej uczucia… Jak Suza poradzi sobie w tej skomplikowanej sytuacji? 
Książka napisana jest lekkim i przyjemnym językiem. Urzekła mnie tym, że czytając już pierwszą stronę śmiałam się do łez. Główna bohaterka od początku wzbudziła moją sympatię, choć jest osobą raczej niezdarną, ale za to bardzo miłą. Czasem nie potrafi znaleźć wyjścia z sytuacji, w której się znalazła, i… oczywiście nie opuszcza jej pech. 
Książka ta zajęła mi popołudnie, a ja żałowałam tylko, że nie jest dłuższa – ma zaledwie 272 strony! Wszystkim lubiącym literaturę młodzieżową gorąco polecam tę książkę, jest naprawdę watra przeczytania!

Agata

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger