28 października

"Biologia. Chemia. Fizyka - jakie to proste!" Carol Vorderman - recenzja

Tytuł: Biologia. Chemia. Fizyka - jakie to proste!
Autor: Carol Vorderman
Liczba stron: 256
Wydawnictwo: ARKADY

Sięgnęłam po tę książkę, ponieważ nie jestem mocna w przedmiotach ścisłych. Wiadomo jednak, że w szkole trzeba sobie radzić i w tych dziedzinach, za którymi się nie przepada albo się ich nie rozumie. W takich sytuacjach z pewnością przydają się różnego rodzaju podręczniki, repetytoria czy inne książki popularno-naukowe, które przybliżają różne tematy. Taką książką jest właśnie ta, opisywana przeze mnie. Jej szata graficzna jest bardzo atrakcyjna. Sposoby przyswajania materiału też mi się spodobały i z pewnością wykorzystam je podczas nauki. Tematy opatrzone są kolorowymi ilustracjami, wykresami, tabelami, a nawet zdjęciami.  To bardzo ułatwia zrozumienie zagadnienia.
Wprawdzie autorka napisała, że jest to książka dla dorosłych, którzy chcą pomóc dzieciom w nauce, ale będąc w gimnazjum mogę sama popracować nad potrzebnymi mi tematami.  Polecam tę książkę wszystkim, którzy potrzebują pomocy podczas nauki przedmiotów przyrodniczych oraz rodzicom, którzy chcą sobie przypomnieć zagadnienia z tego zakresu, aby pomóc swoim dzieciom w nauce.

Olala


    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger