24 marca

„Mój na zawsze” Ann Bauer - recenzja

Tytuł: „Mój na zawsze”
Autor: Ann Bauer
Liczba stron: 415
Wydawnictwo: Świat Książki

Książka ta została mi polecona przez koleżankę. Jest to powieść dotycząca przeżyć kobiety, która jest poddana różnym doświadczeniom życiowym. Jest to opis jej życia od momentu lat szkolnych, pierwszych miłości, aż do chwili, kiedy staje się dojrzałą matką po przejściach. 
Akcja rozgrywa się głównie w Stanach Zjednoczonych i jest związana z losami głównej bohaterki. Bardzo zaskakujący jest moment, kiedy kobieta po śmierci męża dowiaduje się o swojej chorobie. Autorka wprowadza bardzo zaskakujące zwroty akcji, które wprawiały mnie w zdziwienie. Opisane wydarzenia powodują, że człowiek zaczyna się zastanawiać nad swoim życiem. Ciekawym jest to, że w miarę poznawania bohaterki zmieniał się mój osąd na jej temat. Myślę, że książka ta powinna być przykładem dla każdego z nas, aby nie oceniać innych. Polecam każdemu, kto uważa, że nic mu się w jego życiu nie udało. Po przeczytaniu tej książki wydaje mi się, że człowiek przewartościowuje swoje życie i zaczyna doceniać każdy dzień przeżyty z rodziną. Polecam tę książkę każdemu.

Kat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger