17 marca

"Paulina w orbicie kotów" Marta Fox - recenzja

Tytuł: "Paulina w orbicie kotów"
Autor: Marta Fox
Liczba stron: 245
Wydawnictwo: Akapit Press


Nie byłam pewna czy chcę przeczytać tę książkę, bo czcionka jest dość duża, co sugeruje książkę dla młodszych czytelników. Poza tym tytuł wydał mi się trochę dziwny. Jednak nazwisko autorki mnie przekonało. Miałam już w rękach książki pani Marty Fox, więc postanowiłam spróbować i nie żałuję. Książka mi się podobała, bo jest lekka i zabawna, utrzymana w konwencji bloga. Pomysł bardzo współczesny, w końcu większość czasu teraz młodzież spędza w sieci, na blogach, forach i portalach społecznościowych, a porozumiewa się za pomocą komentarzy i postów.
Paulina, główna bohaterka, umieszcza na forum internetowym post, który zaczyna od słów "Mam dwóch tatusiów..." Nie musiała długo czekać na odpowiedzi. Komentarze internautów posypały się jak z rękawa, a Paulina postanowiła założyć bloga, który zatytułowała "Paulina w orbicie kotów". Na blogu opisuje historię swojej rodziny, która raczej różni się od innych rodzin. Dlaczego? No cóż, ile osób może powiedzieć o sobie, że ma dwóch tatusiów? 
Akcja powieści jest wartka, po prostu młodzieżowa. Niesamowite pomysły Pauliny i jej otwartość na ludzi sprawiają, że zapiski, które dodaje na blogu, stają się popularne i coraz więcej internautów chętnie je czyta i komentuje. A skąd koty? Jaką odgrywają rolę w  tej historii? Kim są Paweł Starszy i Paweł Młodszy? Musicie przeczytać sami! Polecam nastolatkom lubiącym lekkie historie z życia młodzieży. 

Asia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger