12 marca

"Marta Patton i amulet szczęścia" Aleksander Minkowski - recenzja

Tytuł: "Marta Patton i amulet szczęścia"
Autor: Aleksander Minkowski
Liczba stron: 160
Wydawnictwo: Siedmioróg


Nie miałam jeszcze okazji przeczytać żadnej książki pana Aleksandra Minkowskiego, więc nie wiedziałam, na co powinnam się nastawić. Sięgnęłam jednak po tę lekturę, gdyż przedstawia ona jeden z moich ulubionych gatunków literackich. Jest to powieść kryminalno-sensacyjna. Akcja rozgrywa się w Warszawie. Bohaterowie próbują rozwikłać tajemnicę śmierci czarnoskórego kolegi z klasy, Damiana Adebe, w połowie Nigeryjczyka, w połowie Polaka. Ślady prowadzą młodych detektywów do cyrku "Fantasmagoria", w którym nieżyjący chłopak lubił spędzać czas, oraz do grupy skinów, z którymi wszedł w konflikt. Czy Damian został zamordowany, popełnił samobójstwo czy może był to nieszczęśliwy wypadek? Przeczytajcie sami.

Książka jest cienka, ma miękką okładkę i średnich rozmiarów czcionkę. Ponieważ jest wciągająca i ma wartką akcję, czyta się ją szybko. Spodobali mi się ciekawie nakreśleni bohaterowie. Marta, Filip i Patryk to sympatyczni młodzi ludzie, których z chęcią poznałam i śledziłam z zapartym tchem ich wysiłki zmierzające do rozwiązania zagadki kryminalnej. 
Polecam tę powieść wszystkim, którzy lubią ciekawe utwory, zaskakujące czytelnika swoim zakończeniem.

Ol@


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger