09 grudnia

"Płomień anioła" L.A. Weatherly - recenzja

Tytuł: Płomień Anioła
Autor: L.A. Weatherly
Liczba stron: 508
Wydawnictwo: Świat Książki
Cykl: Trylogia Anioła, tom 2


"Płomień Anioła" to druga z trzech części cyklu autorstwa Lee A. Weatherl. Pierwszy tom bardzo mi się spodobał, dlatego czym prędzej sięgnęłam po kolejny, by poznać dalsze losy bohaterów. 

W kontynuacji "Anioła" autorka zaskoczyła mnie tym, że Willow nie jest jedynym półaniołem na Ziemi. To, według mnie, dodało fabule rumieńców!

Po nieudanej próbie powstrzymania przed przybyciem na ziemię drugiej fali aniołów Willow i Alex muszą uciekać do Meksyku. Alex w nowym miejscu chce stworzyć obóz szkoleniowy dla przyszłych Zabójców Aniołów. Na miejscu spotykają starą znajomą Alexa, Karę i jej oddział tropicieli aniołów. Kara nie ufa Willow, ale mimo wszystko dzieli się ze swoim znajomym i jego dziewczyną informacją o przybyciu na Ziemię tajemniczej Rady Serafinów, która ma składać się z dwunastu najważniejszych aniołów. Młodzi ludzie mają nadzieję, że zabijając ową radę pozbędą się też aniołów znajdujących się na Ziemi i świat odzyska równowagę. Podczas trwania szkolenia nowych ZA, które według planu prowadzi Alex, pojawia się tajemniczy Seb, który od dawna poszukuje Willow. Okazuje się, że on również jest półaniołem...

W przeciwieństwie do poprzedniej części ta książka przez cały czas trzyma w napięciu. Pojawiają się w niej niespodziewane zwroty akcji. Nie zabraknie też wątku miłosnego. Język powieści jest prosty i przyjazny czytelnikowi. Polecam tę lekturę! Nie mogę już doczekać się ostatniej części trylogii. 

Ksenia 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger