16 maja

"Berło Serapisa i inne opowiadania" Rick Riordan - recenzja

Tytuł: "Berło Serapisa i inne opowiadania"
Autor: Rick Riordan
Gatunek: fantastyka
Ilość stron: 526
Wydawnictwo: Galeria Książki


W książce znajduje się dziewięć wspaniałych i porywających opowiadań o bardzo dobrze znanych nam herosach.
Trudno jest mi wybrać ulubione, ponieważ wszystkie są świetne, ale moje serce porwała ostatnia opowieść. Nosi ona tytuł "Pamiętnik Luke’a Castellana". Luke pisze o tym, jak razem z Thalią spotkali młodziutką Annabeth i zaopiekowali się nią. Opisuje ich wspólne przygody. Dzięki tej opowieści znacznie lepiej poznałam historię syna Hermesa.
W pierwszych trzech opowiadaniach spotykają się ze sobą bohaterowie Kronik Rodu Kane i serii o Percy'm Jacksonie. Carter, Sadie, Percy i Annabeth muszą połączyć siły, by wspólnie powstrzymać potężnego, niebezpiecznego wroga.
Pozostałe opowieści (czyli Percy Jackson i Spiżowy Smok, Percy Jackson i Skradziony Rydwan, Percy Jackson i Miecz Hadesa, Percy Jackson i Laska Hermesa oraz Leo Valdez i Pościg za Bufordem) opisują przygody najsławniejszego herosa – Percy’ego i naszego ulubionego syna Hefajstosa.
Każde z powyższych opowiadań bardzo mnie wciągnęło. Gdy zaczynałam kolejne, nie potrafiłam się od niego oderwać. Było tak do samego końca książki. Gwarantuję Wam wartką akcję i mnóstwo przygód.
Niewiele osób o tym wie, ale ,,Berło Serapisa i inne opowiadania” zostało wydane w takiej zbiorczej formie tylko w Polsce. Czyli jako jedyni mamy szansę posiadać taki "mix" wytworów wyobraźni Ricka Riordana ;-) 
To niesamowite, że autor po tylu wydanych książkach nadal potrafi zaczarować, rozbawić, zachwycić i zainteresować czytelnika swoimi dziełami. Mam nadzieję, że będę tak samo zadowolona z jego kolejnych serii. Polecam.


Mąka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger