19 maja

Zabójcze umysły. Ostre cięcie Max Allan Collins - recenzja



„Zabójcze umysły. Ostre Cięcie” to doskonała książka kryminalna. Wcześniej zdecydowanie wolałam oglądać kryminały, niż je czytać, ale dzięki tej powieści polubiłam ich papierowe wersje.


W Lawrence w stanie Kansas ktoś porywa bezdomnych. Ich odnalezione ciała są umyte i ubrane w czyste odświętne stroje. Każda z ofiar zostaje znaleziona w innym miejscu. W tym samym mieście ktoś porywa studentkę i żąda okupu o wartości 68 tysięcy. Czy coś łączy ze sobą te dwie sprawy? Do rozwiązania tej zagadki zostają wezwani profilerzy z FBI. Oni specjalizują się w rozpracowywaniu nieobliczanych zabójców i przewidywaniu ich kroków. Jak zakończą się tragedie w Lawrence? Kto za tym wszystkim stoi? Jak bardzo „pomysłowi” mogą być zabójcy? Tego wszystkiego dowiecie się z „Zabójczych umysłów”.


Książka została doskonale napisana. Od początku do końca utrzymuje w grozie. Doskonale czułam się w roli… jednego z profilerów! Akcja tak mnie zaciekawiła, że sama starałam się odkrywać dalsze posunięcia przestępców. Uważam, że ta opowieść zafascynuje wszystkich wielbicieli kryminałów, horrorów i przygód, bo oprócz krwi i zabójstw nie brakuje w niej ciekawych wydarzeń ;)

Michalina

Za książkę dziękuję Wydawnictwu Oficynka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger