19 lutego

"Wszystko o miłości" Rosie Rushton - recenzja

Tytuł: "Wszystko o miłości"
Autor: Rosie Rushton
Liczba stron: 221
Wydawnictwo: Akapit Press



Nie miałam jeszcze okazji przeczytać żadnej książki Rosie Rushton, więc postanowiłam sprawdzić, czy pisarka ta faktycznie jest tak dobra, jak twierdzą miłośniczki jej prozy. Z ciekawości poszukałam informacji o samej autorce i znalazłam notkę, z której dowiedziałam się, że nie jest to młoda, początkująca autorka, lecz matka i... babcia. Pomyślałam sobie, że przez to opisany w książce świat nastolatków może nie przystawać do tego realnego, współczesnego, no i co tu dużo mówić - nowoczesnego! Uczucia i problemy nastolatków może i są takie same w każdym pokoleniu, ale z drugiej strony jednak świat wciąż się zmienia. Czy kobieta, która jest BABCIĄ, nadąża za tymi zmianami? Postanowiłam się o tym przekonać i nie zawiodłam się! Sądzę nawet, że poszukam kolejnych książek jej autorstwa. 
Bohaterką powieści jest Francesca Price, czyli Frankie. Dziewczyna nie miała łatwego życia, gdyż wychowywała się bez ojca, a jej matka przebywa w szpitalu psychiatrycznym. Kiedy przeprowadziła się do swoich bogatych ciotek, jej życie nabrało zupełnie nowych barw. Na scenie pojawia się bowiem Ned, którym Frankie się interesuje. Problem w tym, że chłopak darzy uczuciem inną dziewczynę, piękną i bogatą, ale kapryśną... Do tego jeszcze rodzina, u której mieszka Frankie, a dokładnie jej wujek, musi zmierzyć się ze skandalem, niedomówieniami i podejrzeniami. Łatwo nie jest, ale dziewczyna postanawia pomóc i... nie, nie zdradzę. To były spoiler, a tego się przecież czytelnikom nie robi.  Czy Ned w końcu zauważy, że Frankie za nim szaleje? To również pozostawiam bez odpowiedzi. Przeczytajcie sami!
Powieść jest zabawna i lekka. Polecam ją nastolatkom lubiącym czytać historie z życia wzięte. Lektura w sam raz na pogodny wieczór. 

Zoja

Książkę można kupić w Hurtowni i Księgarni Taniej Książki z Tuliszkowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger