03 grudnia

"Wędrówka przez słońce" Corban Addison


„Wędrujemy przez słońce

 A nasze cienie padają

 Na czasu tarczę

 Tworząc imiona nadane przez światło

 Które daje nam życie.”


To cytat z książki Corbana Addisona „Wędrówka przez słońce”.  Początkowo myślałam że dostanę inną książkę do recenzji. Byłam trochę zawiedziona, gdy w ręce wpadła mi książka o handlu kobietami, na dodatek 400 stron… Ale!  Już po pierwszej stronie zrozumiałam, że nie będzie to zwykła opowieść o dziewczynkach, które zostały uprowadzone. „Wędrówka przez słońce” opowiada historię sióstr- Ahalayi i Sity z Indii, które trafiły do mrocznego świata współczesnego niewolnictwa. Jednocześnie poznajemy losy prawnika, Thomasa Clarke’a, który trafia do CASE - organizacji zajmującej się handlem nieletnimi kobietami, mieszczącej się w Bombaju. Jak podejrzewałam od początku, główni bohaterowie w końcu się spotkają. Autor dobrze zrobił pozwalając nam czytać książkę z dwóch perspektyw. Dzięki temu możemy poznać o wiele więcej szczegółów. Dużo osób powtarzało mi, żebym nie czytała tej książki, bo jestem za młoda. Dlaczego? Polecam ją wszystkim, którzy są świadomi obecnej sytuacji na świecie i są w stanie dowiedzieć się, skąd to się tak naprawdę bierze. Nieważne ile macie lat. Jeśli tylko chcecie, sięgnijcie po „Wędrówkę przez słońce”, a nie pożałujecie. Książka Corbana Addisona stała się moją ulubioną książką. Jeszcze nie czytałam lepszej.

Julia, 13 lat

Za możliwość przeczytania książki dziękuję
Księgarni Internetowej



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger