08 września

"Kochaj i jedz, Brazyliszku" Michalina Kosińska-Moeda

Tytuł: "Kochaj i jedz, Brazyliszku"
Autor: Michalina Kosińska-Moeda
Liczba stron: 231
Wydawnictwo: Replika


Książka „Kochaj i jedz, Brazyliszku” zwróciła moją uwagę ze względu na tytuł. Zafascynowało mnie to, o czym tak naprawdę może być. I trafiłam idealnie! :-)

Choć nigdy nie słyszałam o tej autorce, myślę, że muszę poświecić jej więcej uwagi. Z chęcią przeczytam jeszcze kilka tak interesujących książek.
Jest to idealne opowiadanie na „chwilę z książką”. Proste słowa, łatwa tematyka, ale jakże wciągająca! Bardzo lubię takie miłosne komedie, które czyta się z ogromnym zaciekawieniem.
Główną bohaterką jest Edyta – kelnerka w jedynym barze znajdującym się w mieście. Ale przez całą książkę jej życie zmienia się diametralnie.
Kobieta jest marzycielką i snuje plany o słonecznej, kolorowej Brazylii. Nieoczekiwanie jej marzenia mogą się spełnić...
Oprócz tego Edyta w swoim życiu spotyka kilku wartych uwagi chłopców. Którego z nich wybierze? Czy będzie to nieziemski Cesar, tajemniczy Marek, czy Piotr, kolega z dzieciństwa?
Spodobało mi się to całe wmieszanie Brazylii w polskie obyczaje. A na końcu książki można znaleźć miłą niespodziankę dla wszystkich łakomczuchów!

Książkę polecam przede wszystkim dziewczynom, bo to głównie my uwielbiamy komedie romantyczne, ale myślę, że również chłopcy znaleźliby w niej coś ciekawego.

Michalina

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger