10 grudnia

"Jedenaście godzin" Paullina Simons - recenzja

Tytuł: Jedenaście godzin
Autor: Paullina Simons
Liczba stron: 302
Wydawnictwo: Świat Książki





Z chęcią sięgam po książki Paulliny Simons, więc gdy tylko zobaczyłam „Jedenaście godzin”, od razu postanowiłam ją przeczytać.
Jest to pełen akcji thriller o Didi, która zostaje porwana z centrum handlowego...

Desdemona prowadzi spokojne życie żony i matki dwójki dzieci, oczekując trzeciego potomka. Uwielbia zakupy i nawet kilka dni przed porodem udaje się do NorthPark po parę „najważniejszych” rzeczy. W tym dniu rozpoczyna się jej horror z udziałem policji, FBI oraz jej męża, Richa. Zostaje porwana przez Lyle’a Lufta, który zabiera ją w podróż. Za każdą próbę ucieczki, czy wezwania pomocy zostaje przez niego ukarana. Layle bije ją i grozi pistoletem. Jest to prawdziwy wyścig z czasem, który doprowadza Didi do granic wytrzymałości. 

Akcja jest wartka, książka niesamowicie wciąga i trudno się od niej oderwać. Czytałam z zapartym tchem kolejne strony miając wrażenie, że jestem razem z Didi i czuję wszystko to, co ona. 

Oprócz świetnej fabuły „Jedenaście godzin” przyciągnęło mnie dużą czcionką, która ułatwiała czytanie.
Powieść polecam wszystkim, lubiącym zapierające dech w piersi przygody. Naprawdę warto ją przeczytać!

Michalina

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger