22 lutego

„Ktoś mnie obserwuje” A.V. Geiger - recenzja

Tytuł: "Ktoś mnie obserwuje"
Autor: A.V. Geiger
Gatunek: thriller
Liczba stron: 279
Wydawnictwo: Jaguar


Po tę książkę sięgnąłem ze względu na ciekawy opis i tematykę, ponieważ thrillerów do tej pory nie czytałem i chciałem spróbować czegoś nowego. Główną bohaterką jest Tessa Hart, która z powodu traumatycznego zdarzenia popadła w agorafobię, przez co jej świat ograniczył się wyłącznie do pokoju, w którym przebywa. Dziewczyna utrzymuje kontakty jedynie z terapeutką, swoim chłopakiem i matką. Ma też konto na Twitterze, gdzie zapoczątkowuje trend na nowy hashtag #EricThornObessed. Dotyczy on młodego wokalisty, Erica Thorna, którego Tessa jest fanką. Oprócz tego wrzuciła do sieci swoje opowiadanie pod tytułem "Obsesja", przez co staje się rozpoznawalna, a liczba obserwujących ją osób rośnie. Wkrótce napotyka na Twitterze krytykującą zachowanie Erica osobę, z którą się zaprzyjaźnia. Problem w tym, że Tessa nie ma pojęcia z kim koresponduje i jak bardzo okaże się to niebezpieczne. 

Książka jest bardzo wciągająca, nie wiadomo jak potoczy się akcja, w rezultacie trzyma w napięciu do ostatniej strony. Czekam na kolejną część.

Bartek Pałęga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger