13 lutego

"Bitwa" Taran Matharu - recenzja

Tytuł: "Bitwa"

Autor: Taran Matharu
Gatunek: epika-fantasy
Liczba stron: 445
Wydawnictwo: Jaguar
Cykl: Zaklinacz, tom 3


Z niecierpliwością oczekiwałam na trzecią część ,,Zaklinacza". Ku mojej uciesze pojawiła się szybciej niż myślałam. Krwistoczerwona okładka z głównym bohaterem - Fletcherem - w centrum rzuciła mi się w oczy jako pierwsza. Ten kolor od razu mi zasygnalizował, że w obecnej części wybuchnie prawdziwa, tytułowa ,,Bitwa". 
Na początku nasi bohaterowie trafiają do krainy demonów - eteru, w którym czeka ich więcej przygód (i niestety też kłopotów) niż mogliby się spodziewać. W tej krainie, gdzie demony królują, każdy dzień okazuje się wyzwaniem. Bohaterowie muszą myśleć o powrocie do domu, ale to nie takie proste. Do tego ork albinos Chan szykuje swoją armię do ostatecznego podbicia Hominum. Ale czy lud stanie do walki skoro sam jest o krok od wybuchu wojny domowej?
Bohaterowie nawiążą wiele nowych przyjaźni, lecz wojna wiąże się również z pożegnaniami i utratą bliskich. 
Jak zakończy się trzeci tom przygód Fletchera i jego przyjaciół? Tego już musicie dowiedzieć się sami! Osobiście wciągnęłam się bez reszty i czekam na kolejną część, a wy bierzcie się do czytania!

Agnieszka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger