25 czerwca

„Niechciana” Barbara Kosmowska - recenzja



Kasia to zwyczajna dziewczyna. Ma, jak każda nastolatka, swoje marzenia i plany. Ale pewnego dnia musi zmierzyć się z problemem tak bardzo własnym, że trudno jej liczyć na pomoc najbliższych czy przyjaciół. Zanim rozpocznie przyspieszone dojrzewanie, a jej tajemnica stanie się własnością wszystkich wokół, pozna gorycz samotności i smak przerażenia. Czy wystarczy powiedzieć: „Sama jesteś sobie winna”? Opowieść o niechcianej ciąży. O tym, jak niełatwo być wrażliwą nastolatką w „przyjaznym” świecie.” Gdy przeczytałam ten opis książki, pomyślałam „Warto przeczytać ;)” i od początku byłam dość pozytywnie nastawiona na „Niechcianą”. Gdy tylko ją dostałam, od razu zaczęłam czytać. I czytałam, czytałam, bo miałam nadzieję, że akcja się rozkręci, a książka „wciągnie”. Niestety myliłam się i nie dotrwałam nawet do połowy tej opowieści. Fragment, który przeczytałam oceniam nawet dobrze. Myślę, że książka nie spodobała mi się dlatego, że wolę szybki rozwój akcji, zagadki i tematy bardziej „oderwane od rzeczywistości”. Pomimo tego autorka, Barbara Kosmowska, podjęła się bardzo trudnego tematu - ciąży nastolatki. Uważam, że postąpiła słusznie, bo nie powinniśmy bać się o tym rozmawiać. Reasumując, jest to książka z pewnością dla cierpliwych. Lubiącym adrenalinę z pewnością nie mogę jej polecić :-) 

Tygrysek, 14 lat

Za książkę dziękuję Wydawnictwu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Za półką z książkami... , Blogger